wtorek, 12 kwietnia 2011

Zespół Pieśni i Tańca ŚLĄSK


Tak , tak , czasami trzeba miec farta . Wciąż się rozglądam gdzie by tu się ,, załapać na ludowe ,, i różnie z tym bywa , sezon 2011 dopiero przed nami wiec dużego wyboru nie ma . Fart był taki ze Tomek został wolontariuszem na Targach Turystycznych i dał mi kilka wejściówek . Chyba tylko z jego względu postanowiłem się na nie wybrać tzn . mama , Bożenka i ja . Więcej chętnych nie było . Miałem mieszane uczucia czy to targi dla mnie ale chociażby ze względu na to nieoczekiwane spotkanie jestem heppy . Ku mojemu zdziwieniu jedno ze stoisk zorganizował zespół Śląsk , myślałem ze to tylko foldery i płyty do kupienia ale okazało się ze był i mini koncert z godzinną przerwą . Pierwszy jakoś sfilmowałem , drugi to porażka , zapomniałem włączyć mikrofon i zrobił się niemy film ,=) Zmontowałem jednak wszystko i dałem podkład z mp3 , trudno , jest jak jest . Mam nauczkę . Wyszło takie coś  http://www.youtube.com/watch?v=pBKBMSR2qEc

2 komentarze:

  1. Ależ szwarne dziouchy! I wszyscy (panowie też) pięknie śpiewają. Aż miło posłuchać. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestes blyskawica , dodam fotki , sprawdze pisownie i zapraszam jeszcze raz ,=)

    OdpowiedzUsuń