poniedziałek, 10 stycznia 2011

Cicha Woda z Udanina

I w końcu udało się nie przegapić audycji , co prawda okazało się że zaczyna się ona już o godz.7.00 w niedzielny ranek a nie o 8 jak poprzednio pisałem ale dużo się nie spóźniłem więc udało mi się posłuchać wszystkich piosenek prezentowanego w tym tygodniu zespołu ,, Cicha Woda '' z Udanina . To chyba dobry pomysł aby audycje nadawać o tak wczesnej porze , ludzie kochający życie i widzący w nim jakiś cel nie śpią długo . Telefony od słuchaczy są równie porywające jak i muzyka . I tak jak ona jest prosta i bezpośrednia tak i słowa dzwoniących wywołują uśmiech radości na twarzach słuchaczy . Z wczorajszej audycji dowiedziałem się niesamowitej historii jak to Edward Gierek odwiedzał tamtejszy PGR . Aby było mu po drodze wioskę szybko połączono z biegnącą nieopodal autostradą burząc przy okazji bezcenne zabytki architektury . Z tego co wiem na dzień dzisiejszy w Udaninie znajduje się wspaniały pałac który naszła mnie ochota zobaczyć . Plany mam ambitne , zajrzeć do wszystkich miejscowości z których pochodzą kapele i zespoły ludowe , zrobić troszkę zdjęć i to połączyć z muzyką która ma tam korzenie . Może nawet się uda porozmawiać z mieszkańcami i zrobić ciekawe portrety . Byłoby wspaniale . Małżonka by się ucieszyła z takich wspólnych wypadów a że na każdy kwartał prezentowanych jest 10 wykonawców więc weekendy mamy wypełnione ,>)


ps . nie dodzwoniłem się ,>) Pani Małgosia podała numer telefonu chyba dwukrotnie i tak szybko i niespodziewanie że nie zapamiętałem go , ponieważ audycję nagrywałem wiem już jaki jest tel. 713399060 ,>)

http://www.cichawoda.waw.pl/ozespole.html   - oficjalna strona zespołu .

Udanin i okolica zwiedzone , oto efekt wycieczki  http://www.youtube.com/watch?v=0kmdycQ9nyM
Pogoda dopisała a pizza w miejscowej restauracji najlepsza na świecie , polecam ,>)  .
Cicha Woda to również rzeczka płynąca przez okolicę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz